Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma odpravite napake. To seveda takoj tudi storite.
Pritožbe strank velja jemati skrajno resno. Ker so skrajno nevarne. Veste, ne pritožujejo se vse stranke, nasprotno, pritoži se jih le dobre 4 odstotke ali vsaka 25 nezadovoljna stranka. A to hkrati tudi pomeni, da bi morali posamezno pritožbo obravnavati kot pritožbo 25 ljudi!!
Pritožbe so dobrodošle
Če ne veste, kaj delate narobe, to težko popravite. Zato so pritožbe dobrodošle. Vsaka pritožba tako v sebi nosi neprecenljive informacije o izdelkih ali storitvah podjetja – predvsem to, kaj ne deluje. Včasih nam stranke tudi skozi pritožbe podajo tudi predlog za izboljšavo, ki se ga sami morebiti nismo domislili. Pritožbe so torej najcenejše povratne informacije, praktično darilo.
Izkoreninjanje nezadovoljstva
A pritožb, posebej, če jih je veliko, se ne smete prehitro veseliti. Izmed 96 odstotkov nezadovoljnih strank, ki se niso glasno pritožile, jih več kot 90-odstotkov nikoli več ne opravi nakupa pri ponudniku, s katerim niso bile zadovoljne. To pa je alarmanten podatek. In hkrati dodatna motivacija, da vse napake, ki jih počnete ali imate, hitro zaznate in odpravite.
Iskanje krivca?
V praksi se stranke pritožujejo bodisi zaradi nezadovoljstva nad izdelkom ali storitvijo bodisi zaradi nezadovoljstva nad obnašanjem zaposlenih. Še en statistični podatek, ki vam mora dati misliti – dva izmed treh kupcev se v trgovino ne vrneta zaradi nezadovoljstva z osebjem ne pa pomanjkljivosti izdelka.
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in...
Z obrnjeno piramido do uspešnejših e-poštnih kampanj
Cilj vsake e-poštne kampanje je, da bralce spodbudi k nadaljevanju in dokončanju neke vrste dejanja. Od prejemnikov želite, da nekaj kupijo ali se...
Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko,...
Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se...
Kako voditi stranke?
Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.