Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom

by 15 Mar 2019informacije

Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom.

Bržkone najboljše prodajno pismo tega sveta, je, vsaj sodeč po sodobnih učbenikih, izdelal časnik Wall Street Journal. V treh desetletjih je na njegov račun zaslužil več milijard ameriških dolarjev prihodkov iz naročnin. Vas zanima, kaj je v njem pisalo?

No, zagotovo ni pisalo zgolj: naročite se na časnik, imamo ugodno ponudbo.

Ne, primerjalo je uspeh z neuspehom in to skozi zgodbo poslovneža. In to poslovneža srednjih let, ki se nekega dne vpraša, kaj je pravzaprav dosegel v življenju. Je mar bližje študijskemu idealu izvršnega direktorja oddelka ali kar podjetja ali pa je nemara pristal med uradniki in operativci, ki iz dneva v dan ponavljajo iste stvari? Po iskreni samoanalizi je ocenil, da je za izostanek uspeha kriv manko odločilnih informacij, takih, ki bi mu pomagale pri sprejemanju boljših odločitev. Ali, kot je povzel Wall Street Journal, je to razlika med bolj ali manj uspešnimi poslovneži. Omenjeni časnik je namreč vir informacij za uspešne. Skrivnost njihovega uspeha, če želite.

In prodajno sporočilo podkrepil s povzetkom zgodbe: Naročite si pravi vir informacij, če želite biti v koraku z uspešnimi.

Primeri in zgledi vlečejo

Tehnični podatki so lahko skrajno suhoparni. Ljudje precej bolje razumemo praktične primere in zglede. Ne glede na to, kaj prodajamo, pa naj bo to delovni stroj, počitniški aranžma ali nekaj tretjega, vedno poiščimo najboljše prakse in jih izpostavimo. Še bolje je, če dobro poznamo potencialnega kupca in mu sporočimo, kaj mu bosta naš izdelek ali storitev omogočila in kako ter zakaj ga velja izbrati.

Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom 2 Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom 3 Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom 4
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom 5
Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This