(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi

Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in podjetniki pogosto zanemarijo vpliv človeške psihe.
Praksa kaže, da podcenjene izdelke ljudje manj uporabljajo. Zakaj? Zaradi psihologije človeškega obnašanja – ljudje smo narejeni tako, da stvari, ki jih nismo kupili, redkeje uporabljamo. Nimamo pravega razloga za to. Samo pomislite. Če si privoščite drago stvar, jo uporabljate. Pa tudi če gre za karto za fitnes – uporabljate jo, ker ste jo plačali in ste to »dolžni sami sebi«.
Ameriška raziskava potrošniškega obnašanja je primerjala obnašanje skupin potrošnikov pri uporabi spletne storitve, pri čemer so ti zanjo odšteli različne vsote denarja. Tisti, ki so plačali več, so spletno storitev pogosteje in dlje uporabljali. Podjetje je rezultate raziskave uporabilo tudi za prilagoditev cenovne politike – pri čemer so ljudje, ki so plačevali največ, ob pocenitvi menili, da so dobili izjemno vrednost za odštet denar.
Brezplačno? Ne, hvala.
Podoben vpliv na ljudi imajo tudi brezplačni poslovni modeli. Izobraženi ljudje vedo, da brezplačnosti v praksi ni – izdelek ali storitev plačajo s svojimi podatki – vsaj v digitalnem svetu. Pa tudi če gre za časovno omejeno (kratko) prodajno akcijo, v kateri je nekaj brezplačno, bodo ljudje skeptični. Ima ta izdelek ali storitev sploh kakšno vrednost zanje, če jim je na voljo brezplačno?
Pasti nižanja cen
Če se (pre)pogosto odločate za akcijske in nižje cene, jih bodo stranke od vas tudi vedno pogosteje pričakovale. In nakupa ne bodo opravile, dokler ne bo zadeva v akciji. Kaj pa, če bo v akciji pri konkurentu? Bodo pač (prej) kupile pri njem …
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.