Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji.
Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej uživa v sadovih svojega dela. Namreč, če nakupovalni vodič ali vodič za obdarovanje pripravite že kak mesec prej, imate tudi več možnosti, da ga zagrabijo pajki spletnih iskalnikov in tako končate višje med zadetki iskanj.
Prav to je eden ciljev spletne prodaje – da se vaša vsebina uvrsti čim višje v iskalnikih. Pri tem pri vodičih za obdarovanje ni treba čakati na praznike, posebej če izdelki, ki jih prodajate, niso sezonske narave. Če prodajate spodnje perilo, lahko ustvarite darilne nasvete za obletnice, poroke, dekliščine in fantovščine, valentinovo in druge priložnosti. Če prodajate moška oblačila, lahko ustvarite vodiče za obdarovanje za različne priložnosti – nastop nove službe, napredovanje itd. Ustvarite lahko tudi vodiče po darilih za določeno občinstvo, kot so vodič zanj, zanjo, ljubitelje te ali one stvari itd.
Za piko na i vodiče objavite na spletnem dnevniku in jih delite po družabnih omrežjih, seveda vse s povezavami v vašo spletno trgovino. Tudi objavi na spletnem dnevniku lahko za vsak izdelek dodate gumb za nakup in tako še pospešite prodajo.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.