Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah.
Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta navzven delovala nevtralno. Na začetku sploh ne omenjajte svoje niše. Ko ste postavili svojo spletno trgovino, se osredotočite na ustvarjanje blagovne znamke okoli edinstvene niše. Z nišnim trženjem boste lažje prepoznali in usmerili potencialne stranke in partnerje k sebi. Tako boste pridobili stranke in partnerje, s katerimi boste sodelovali.
Šele po nekaj uspešnih (in neuspešnih) prodajah boste bolje vedeli, kaj deluje in kaj ne, česa si stranke pravzaprav želijo. To znanje vam bo pomagalo postati strokovnjak v svoji niši, saj boste vedeli, katere marketinške strategije bolje delujejo na skupini, na katero ste ciljno usmerjeni.
Vzemimo primer, da ste začeli prodajati nakit. Ko se začne prodaja nakita hitro povečevati, se lahko začnete širiti v druge ustrezne kategorije, kot so poročni dodatki, dodatki za lase ali modni dodatki, kot so šali in sončna očala.
Seveda sprva ne boste vedeli, v katero nišo se velja širiti, vse dokler ne spoznate svojih strank. Zakaj so te kupovale vaš nakit? Je bil mar razlog za nakup maturantski ples, poroka ali so ga kupile za vsakodnevno uporabo? Ko spoznate svoje stranke, lahko začnete preizkušati druge ustrezne izdelke, poiščete nove stranke in razširite svojo blagovno znamko. Ne zgolj trženje, ampak tudi vaše pozicioniranje in trženje blagovne znamke bo imelo koristi od delovanja v niši, saj bo vaš profil blagovne znamke v očeh in glavah strank/uporabnikov sčasoma postal vedno bolj povezan z nišo, ki ste jo izbrali.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.