Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski.
Kdor je imel opravka z Japonci, ve, kako delijo vizitke in brošure. Primejo jih z obema rokama (ob robovih) in izročijo s priklonom. To ni le kulturni šok, je vrhunsko sporočilo. Ponosni so na svoj izdelek in dosežek. Kakšno brošuro bi morali torej pripraviti vi ali vaše podjetje, da bi jo predali s takšnim zanosom?
Čemu papirne predstavitve?
Drži, o podjetju in njegovi dejavnosti danes vsi lahko ogromno preberemo na spletu. Čemu bi se torej sploh trudili s pripravo predstavitve na papirju, brošure? Zato, ker takrat, ko opravljamo osebni stik in si s prejemnikom pogledamo v oči, splet bore malo šteje, tisto, kar mu izročamo, pa bistveno več.
Z brošuro namreč gradimo zaupanje in prejemniku dajemo vedeti, da nam je mar za kakovost.
Ni vsaka brošura brošura
Kot rečeno, mora brošura izražati kakovost. Zato veliko časa namenimo zbiranju in pripravi vsebin, ki bodo šle nanjo. Tudi natisnjena naj bo na debelejši papir, da bo že na otip delovala kakovostno.
Naslovnica naj bo privlačna – slika naše poslovne stavbe tja ne sodi.
Prva stran odloča o tem, ali bo kdo sploh še obrnil list (ali več njih) in si ogledal druge vsebine. Pri tem moramo nagovoriti bralca in to ne na način, kdo smo in kaj znamo oziroma počnemo, temveč, kaj strankam omogočamo, dajemo, katere izzive jim pomagamo rešiti. Lahko jim zaupamo svoje poslanstvo – zakaj to podjetje sploh obstaja. Pojasnimo jim, zakaj nam stranke zaupajo.
Pri vsebinah ne opisujmo tehničnih lastnosti izdelkov, temveč koristi njihove uporabe – ali še bolje: če premoremo izjave in opise drugih strank, ki so pohvalile naše izdelke, storitve ali rešitve.
Če bi radi izstopali, si lahko omislimo drugačno obliko brošure (takšno, ki ni pokončni A4).
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.