Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju.
Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni podpis ni le videti profesionalno, temveč lahko vodi do večje prodaje. E-poštni podpis lahko odpre dodatne možnosti za povezovanje preko družbenih omrežij, prikaže povezavo do knjige ali članka, ustvari poziv k dejanju in zagotovi vse kontaktne podatke na enem mestu. Ustrezno oblikovan e-poštni podpis vam lahko prinese denar.
Podpisne osnove
Profesionalni e-poštni podpis naj vključuje 3 do 4 vrstice besedila, sliko, povezave do družbenih medijev in zanimivo postavitev grafičnih elementov. Vanj lahko celo vključite animacijo ali preprost poziv k dejanju. A najpomembnejša stvar, ki si jo morate zapomniti, je ta, da naj bo e-poštni podpis pregleden in enostavno razumljiv. Torej z grafičnimi elementi in vsebinami vseeno ne pretiravajte.
Kako ga izdelati?
Svoj podpis lahko ustvarite kot preprosto besedilo, vendar za boljši rezultat priporočamo uporabo jezika HTML, ki ga poznajo tudi spletne strani. Lahko ga izdelate ročno ali pa s pomočjo namenskega programa. Praktično vsak e-poštni odjemalec vključuje tudi možnost oblikovanj podpisa v svojih nastavitvah. Ko ustvarite podpis, morate le še prilepiti njegovo »kodo« v nastavitve e-poštnega odjemalca.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.