Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete?
Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso navdušeni nad reklamami, zato na spletu vedno večje število uporabnikov uporablja dodatke za brskalnike, ki onemogočajo prikaz oglasnih vsebin. Raziskava podjetja HubSpot je ugotovila, da 64 % uporabnikov spleta spletne oglase dojema kot nadležne in moteče. Vplivneži pa težavo motečih oglasov zaobidejo.
Kdo sploh so vplivneži? Znane osebe, novinarji, športniki, pač vsi, ki imajo veliko sledilcev in navijačev, ki radi prisluhnejo temu, kar imajo povedati. Globalni vplivneži imajo več milijonov sledilcev, t. i. mikro vplivneži pa na tisoče. In če se sprašujete, zakaj bi se potemtakem ukvarjali z mikro vplivneži – zato, ker ti precej bolj učinkovito širijo zavedanje o posamezni blagovni znamki.
Število sledilcev ni pomembno
A pozor, število ljudi, ki na družabnih omrežjih sledijo vplivnežem, naj ne bo odločilnega pomena pri tem, katerega vplivneža izbrati za svojo promocijo. Te sledilce si marsikdo preprosto kupi. Precej bolj pomemben podatek je stik z njimi. Ali vplivnež odgovarja na vprašanja sledilcev, kakšna je njegova interakcija, kakšni so komentarji pod njegovimi objavami?
Želite si vplivnežev, ki imajo prave in zveste privržence. Ti bodo tudi dejansko sledili priporočilom vplivneža.
Ne želite pa si vplivneža, ki vsak teden reklamira druge izdelke ali storitve.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.