6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila?
Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na oglaševalce in ustvarjalce vsebin. Takoj, ko obvladate eno orodje ali tehniko, se pojavi novo orodje ali tehnika. Drži, trženje se je spremenilo in se spreminja. A nekateri temelji ostajajo enaki.
- pravilo: ne bodite zlobni
Kar zadeva pravila trženja, je tole najlažje izvedljivo v praksi. Vaša reakcija naj bo podobna blagajnikovi – vedno stranki dajte še nasmeh. Prijaznejše trženje bo spodbudilo več pozitivnih odzivov in nakupov.
- pravilo: spoznajte svoje občinstvo
Poznavanje vaše občinstva ni tako preprosto kot mislite. Zelo podrobno morate poznati demografijo, želje in potrebe (celo sanje) strank, če jim želite ustreči.
- pravilo: pokažite »kaj«, ne »kako«
Stranke skrbijo rezultati precej bolj, kot jim je mar za postopek, ki ga vi opravite za doseganje teh rezultatov. Drži, nekatere stranke zanimajo podrobnosti, spet drugi prav nič. Večina ljudi si želi hitro rešiti problem. Prav zato so prišli k vam, sicer bi ga rešili sami.
- pravilo: bodite pozorni na dejanja svojih strank (in ne le njihove besede)
Večkrat ni dovolj, da stranke le slišite. Bodite pozorni na njihovo obnašanje, saj z njim lahko povedo še bistveno več kot z besedami. Večkrat se zgodi, da stranka reče, da je zadovoljna s storitvijo, a nato ničesar več ne kupi. Lahko pa jezna stranka kriči na prodajalce, a se vedno znova vrne v trgovino.
- pravilo: vaša dejanja morajo biti vredna zaupanja
Nikoli ne storite stvari, s katerimi bi omajali zaupanje strank. Kar jim obljubite, tudi izpolnite, sicer raje ne obljubljajte.
- pravilo: bodite etični (konkurent)
Tudi če ste odlični v tem, kar počnete in je vaša blagovna znamka najboljša med najboljšimi, imate opravka s konkurenti, ki jih lahko vaše stranke prosto izbirajo. Vašim strankam morate omogočiti to svobodo. Izogibajte se prikritim, neetičnim praksam, kot je poskušati narediti svojo blagovno znamko boljšo s tem, da očrnite konkurenta.
Previous article
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.