Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi

Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh!
Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje, a vendar obstajajo prednosti združevanja moči s podjetji ali blagovnimi znamkami, sploh če so ta/e povezane s tržnimi nišami. Skupaj z drugim podjetjem namreč lahko pripravite boljšo ponudbo, tako, ki bo pisana na kožo stranki in jo osvojite.
Dolgoročna partnerstva so pogosto uspešna
Splošna prednost sodelovanja in partnerstva se kaže v tem, da pomagate svojim strankam na najboljši možni način pri reševanju njihovih težav, prav tako pa ima skupen nastop na voljo več sredstev za razvoj, tržni nastop itd.
Partnerstva običajno podjetjem pomagajo na dolgi rok. Samo poglejmo avtomobilsko industrijo, kjer si posamezne blagovne znamke med seboj delijo sestavne dele. Ti so na ta račun cenejši za nabavo in izdelavo (večje količine), hkrati pa proizvajalcem omogočajo, da se osredotočijo na izdelavo tistih delov, ki jih resnično obvladajo.
Medtem ko morda sami nimate na voljo vseh orodij ali storitev, ki jih potrebujete, jih morebiti premore potencialni partner, ta pa si želi česa, kar imate vi. To je osnova za sodelovanje. Pa tudi pospešeno inoviranje.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.