Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka.
Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih rešuje na poenostavljen način. Na silo pripravi vsebino, pogosto ustvari le eno vrsto vsebine in jo nato plasira na vsako platformo, kjer je prisotno. Če se v omenjenem opisu prepoznate tudi vi, vsekakor potrebujete načrt delovanja na družbenih medijih.
Tako kot se družbena omrežja ločijo med seboj po namembnosti in uporabnikih, tako bi se morali ločiti tudi vaši cilji za te platforme. Posledično mora biti tudi vsebina, ki jo razvijete za to ali ono platformo, drugačna. To so sestavni deli vašega načrta za delovanje na družbenih omrežjih:
- Opredelite kanal oziroma omrežje (na primer Facebook.)
- Kdo je vaša “persona” (Na koga posebej ciljate? Izberite ga/jo.)
- Opredelite cilj (Ali je to prodajni cilj, cilj prihranka stroškov ali poskušate ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo?)
- Izberite vrsto primarne vsebine (besedila, video, infografika)
- Struktura (Kako izgleda vaša splošna objava?)
- Ton vsebine (igriv, sarkastičen, skrajno resen?)
- Integracija kanala (Kako bo ta kanal deloval z drugimi kanali za največji vpliv?)
- Seznam zaželenih ukrepov (Kakšno vedenje uporabnikov želite doseči?)
- Uredniški načrt (Vsak kanal potrebuje svoj uredniški koledar.)
In prav zato trženje in priprava vsebin za družbena omrežja nista enostavna. Če pravilno uporabite načrt za družbene medije, boste lahko podvojili občinstvo, ali pa ga celo podeseterili. Vsekakor pa ostanite na realnih tleh glede porabe virov in aktivnosti na družbenih omrežjih.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.