Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?
Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje.
Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja funkcionalnost klicnega centra razširila še na sprejem naročil, saj je tudi za stranke enostavno, če preprosto pokličejo in naročijo izdelke ali storitve.
Verjetno je že vsak izmed nas doživel t. i. hladni klic, ko nas povsem pričakovano pokliče to ali ono podjetje in nam ponudnik nakup tega ali onega izdelka ali storitve.
Klicni center kot enota za trženje
Da, bili smo priča preobrazbi klicnega centra, oziroma nadgradnji klicnega centra v trženjsko enoto. Agent(ka) v klicnem centru je mimogrede postal še prodajalec/ka. A ker seveda nima(ta) izkušenj, ki jih imajo prekaljeni prodajalci, je tudi njuna učinkovitost precej manjša. Pa še delo je nehvaležno – klicanje strank na osnovi kontaktov iz baze podatkov, ki jo je podjetje izdelalo bogsigavedi, kako.
Takšnega klicnega centra ne potrebujete, saj obstaja večja verjetnost, da odžene več strank, kot jih dejansko privabi/prepriča v nakup.
Klicni center naj ponuja znanje in informacije
Tako, kot v primeru klicnega centra za podporo in pomoč uporabnikom, ti od glasu na drugi strani pričakujejo predvsem eno – informacije. In znanje. Torej jim mora oseba v klicnem centru postreči s kar se da natančnimi (in ne zavajajočimi) informacijami glede njihove težave.
S preobrazbo klicnega centra v svetovalni center pa bodo vaše možnosti glede (dodatne) prodaje precej zrasle. Ljudje bodo cenili iskren nasvet in bržkone že telefonsko oddali naročilo – in to tistemu, ki je/bo rešil njihovo težavo. Ne pa nekomu, ki jih na silo pokliče in od njih želi naročilo …
# foto #
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.