Kako ostati motiviran podjetnik?

Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti?
V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih podjetnikov in majhnih podjetij vse več, strašijo predvsem podatki, da jih več kot polovica po šestih letih ne posluje več.
Samostojna podjetniška pot je zahtevna. V nekaterih mesecih lahko podjetnik uživa visoke prihodke, spet v drugih ima občutek, da so ga stranke (in sreča) zapustile. Kaj storiti takrat, ko poslu ne gre najbolje, kje najti (dodatno) motivacijo?
Motivacijski vzori pri športnikih
Podjetniki naj motivacijske vzorce kopirajo po športnikih. Tako naj si zastavijo glavni in pomožne cilje ter nato pri njih vztrajajo in gradijo na (vmesnih) rezultatih.
Zelo pomembna je tudi podpora skupnosti. Ker utegne biti podjetniška pot na trenutke zelo osamljena, se nekateri podjetniki udeležujejo skupinskih delavnic in dogodkov, na katerih se družijo s podobno mislečimi in se med seboj podpirajo.
Podjetnik mora verjeti v svoje ideje in se ne predati, tudi če mu stvari sprva ne tečejo po načrtih.
Tudi fizično okolje je pomembno
K poslovnemu uspehu veliko vpliva tudi okolje. Za dobro poslovno motivacijo si velja zgledno urediti pisarniško okolje (ali pa domačo pisarno), se urejeno oblačiti ter tudi jesti in spati zdravo. Vsaka izmed naštetih stvari namreč prispeva svoj kamenček v mozaik produktivnosti in uspeha. Spočita glava in zdravo telo sta namreč temelja, na katerih lahko gradite poslovno pot.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.