Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla.
Najhitrejša pot do katere koli odločitve je tista, ki je najbolj neposredna. Prodajalci pogosto pozabijo, kako biti neposreden. Ko poskušate skleniti posel, recite: »Marjan, bova ta posel zaključila ta mesec ali prihodnji« Ne bojte se biti neposredni, saj s tem nič ne izgubite, kvečjemu pridobite. Druga stran bo vedela, da ima opravka z resnim prodajalcem, ki ne želi izgubljati časa.
Prijateljevanje s tajnicami
Naj bo slišati še tako noro, toda tajnice in osebni pomočniki so lahko vaš adut. Vedo namreč, v katerih omarah se skrivajo morebitni okostnjaki, poznajo cilje svojega šefa in so motivirani, da pomagajo svojim šefom, saj se tako meri tudi njihov uspeh. Poleg tega so tajnice in pomočniki vendarle lažje dostopni, prej boste govorili z njimi in dobili možnost vplivati nanje.
Servirajte uporabne predloge
Eden najboljših prodajnih nasvetov je tudi ta, da strankam dajemo predloge rabe izdelkov/storitev. Ko s strankami komuniciramo o trenutnih naročilih ali zahtevah (tudi o težavah s strankami), dodamo stavek ali dva o drugih načinih, kako jim lahko še pomagamo. To je odličen način, da lahko stranka razmišlja še o naših drugih storitvah ali izdelkih, ki jih ponujamo in o katerih morda prej ni vedela nič.
Ne pozabite na stare stranke
Prodajalci ob nekaj neuspehih obupajo. Napaka. Tudi če s posamezno prodajno ponudbo niste bili uspešni, poskušajte znova čez nekaj mesecev. Preverite, kakšno je stanje v podjetju. Ne boste verjeli, koliko posla lahko sklenete že s tem, ko ste prijazni in pripravljeni pomagati. Vzdrževanje stikov je zelo pomembno – tudi če vaš kontakt na drugi strani zamenja podjetje, si vas bo zapomnil in mimogrede lahko pridobite nov posel.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.