Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma odpravite napake. To seveda takoj tudi storite.
Pritožbe strank velja jemati skrajno resno. Ker so skrajno nevarne. Veste, ne pritožujejo se vse stranke, nasprotno, pritoži se jih le dobre 4 odstotke ali vsaka 25 nezadovoljna stranka. A to hkrati tudi pomeni, da bi morali posamezno pritožbo obravnavati kot pritožbo 25 ljudi!!
Pritožbe so dobrodošle
Če ne veste, kaj delate narobe, to težko popravite. Zato so pritožbe dobrodošle. Vsaka pritožba tako v sebi nosi neprecenljive informacije o izdelkih ali storitvah podjetja – predvsem to, kaj ne deluje. Včasih nam stranke tudi skozi pritožbe podajo tudi predlog za izboljšavo, ki se ga sami morebiti nismo domislili. Pritožbe so torej najcenejše povratne informacije, praktično darilo.
Izkoreninjanje nezadovoljstva
A pritožb, posebej, če jih je veliko, se ne smete prehitro veseliti. Izmed 96 odstotkov nezadovoljnih strank, ki se niso glasno pritožile, jih več kot 90-odstotkov nikoli več ne opravi nakupa pri ponudniku, s katerim niso bile zadovoljne. To pa je alarmanten podatek. In hkrati dodatna motivacija, da vse napake, ki jih počnete ali imate, hitro zaznate in odpravite.
Iskanje krivca?
V praksi se stranke pritožujejo bodisi zaradi nezadovoljstva nad izdelkom ali storitvijo bodisi zaradi nezadovoljstva nad obnašanjem zaposlenih. Še en statistični podatek, ki vam mora dati misliti – dva izmed treh kupcev se v trgovino ne vrneta zaradi nezadovoljstva z osebjem ne pa pomanjkljivosti izdelka.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.