Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju.
Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni podpis ni le videti profesionalno, temveč lahko vodi do večje prodaje. E-poštni podpis lahko odpre dodatne možnosti za povezovanje preko družbenih omrežij, prikaže povezavo do knjige ali članka, ustvari poziv k dejanju in zagotovi vse kontaktne podatke na enem mestu. Ustrezno oblikovan e-poštni podpis vam lahko prinese denar.
Podpisne osnove
Profesionalni e-poštni podpis naj vključuje 3 do 4 vrstice besedila, sliko, povezave do družbenih medijev in zanimivo postavitev grafičnih elementov. Vanj lahko celo vključite animacijo ali preprost poziv k dejanju. A najpomembnejša stvar, ki si jo morate zapomniti, je ta, da naj bo e-poštni podpis pregleden in enostavno razumljiv. Torej z grafičnimi elementi in vsebinami vseeno ne pretiravajte.
Kako ga izdelati?
Svoj podpis lahko ustvarite kot preprosto besedilo, vendar za boljši rezultat priporočamo uporabo jezika HTML, ki ga poznajo tudi spletne strani. Lahko ga izdelate ročno ali pa s pomočjo namenskega programa. Praktično vsak e-poštni odjemalec vključuje tudi možnost oblikovanj podpisa v svojih nastavitvah. Ko ustvarite podpis, morate le še prilepiti njegovo »kodo« v nastavitve e-poštnega odjemalca.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.