Vedež ni revež
Vsako znanje prej ali slej pride prav. Tudi zato smo za vas pripravili zakladnico znanj, veščin, mini receptov za uspešnejše trženje. Izkoristite jih in prodajajte bolj uspešno.
Gradite močne odnose s strankami
Strokovnjaki poudarjajo gradnjo odnosa s strankami. Kako to doseči? Za začetek lahko stranke obravnavate kot svoje najboljše prijatelje. To ne nazadnje lahko tudi postanejo. Menite, da si vse stranke ne zaslužijo enake obravnave? Napaka. Tudi s strankami, ki so...
Pišite bloge, tudi za druge
Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo. Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V...
Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji. Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej...
Preizkusi izdelkov so nuja
Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da: 84 % ljudi...
Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi. Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj...
Prodajni nasvet: začnite v tržni niši
Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah. Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta...
Ciljajte obiskovalce spletnega mesta z oglasi na družbenih omrežjih
Verjetno že veste, koliko časa in truda je potrebnega, da privabite obiskovalce na svojo spletno stran. Ko privabite ustrezne obiskovalce, je pomembno, da povečate potencial njihovega obiska tudi po tem, ko že zapustijo vaše spletno mesto. S ciljanimi oglasi. Danes...
Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih. Kadarkoli ustvarite neko vsebino...
Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne? Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem...
Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva
LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja. Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča...
Spremenite najboljše objave z družbenih medijev v blog zapise
Danes so v svetu zelo priljubljeni spletni dnevniki, t. i. blogi. Vedno več podjetij oziroma zaposlenih jih piše. Ker s tem skrbijo za razvoj občinstva. Toda, kako (na)pisati privlačen blog? Prvi korak je seveda najti privlačno vsebino, nekaj, kar bo bralce zanimalo....
6 zlatih pravil v trženju
Vas že slišim: kako ima lahko nekaj tako dovzetnega za spremembe, kot je trženje, dolgoletna, celo zlata pravila? Spremenjeni algoritmi se na družbenih medijih praktično pojavijo vsakih nekaj tednov. Google postaja vse bolj pameten, ustvarja večji pritisk na...
Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka. Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih...
Moč besede »zato«
Moč besede »zato« Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«. Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v...
Mar že uporabljate Pinterest?
V svetu spletnih in družbenih medijev velja prepričanje, da je spletno mesto Pinterest, ki temelji na objavi lepih fotografij, najbolj primerno za gradnjo občinstva za podjetja, ki lahko prikažejo nekaj vizualnega: modo, hrano, šport. Toda stranka nam je pred kratkim...
Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine. Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno...
Stara vsebina vam lahko močno pomaga
Večina podjetij analizira učinkovitost svojih objav na družabnih omrežjih. Pri tem si lahko pomagate z namenskimi orodji, ki so vam v pomoč tudi pri pripravi objav in ne le analizi njihovega učinka. Eno takšnih orodij je program BuzzSumo, ki se »sprehodi« skozi...
Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje. Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše...
Ko spletna stran postane motor za trženje
Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7. Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda...
Kako veliko omrežje potrebujete za uspešen posel?
Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi. Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi...
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti ... Spoznajte SEO. Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu. Podkasti so zvočne...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes. Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja. Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.