Vedež ni revež

Vsako znanje prej ali slej pride prav. Tudi zato smo za vas pripravili zakladnico znanj, veščin, mini receptov za uspešnejše trženje. Izkoristite jih in prodajajte bolj uspešno.

Je samopromocija res nekaj slabega?

Je samopromocija res nekaj slabega?

Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj...

3 napake, ki jih delate pri samopromociji

3 napake, ki jih delate pri samopromociji

Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam. Vpletanje družinskih članov in prijateljev To je ena izmed najpogostejših pasti, v katero se ulovijo lastniki malih podjetij....

Najboljše grafične prakse na Facebooku

Najboljše grafične prakse na Facebooku

Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev. Že naslovna fotografija na Facebooku veliko pove o vaši blagovni znamki. Da bi podjetje poslovalo na spletu in imelo...

Kako prodajati generaciji Z?

Kako prodajati generaciji Z?

Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i. generacijo Z sodijo rojeni med letoma 1995 in 2010, torej jo sestavljajo fantje in dekleta, stari med 9 in 24 let. Študijo WP...

Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna

Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna

Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah? Poglejmo primer. Svoje...

Nagrade so pomembne

Nagrade so pomembne

Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj? Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor...

Kako ostati motiviran podjetnik?

Kako ostati motiviran podjetnik?

Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem desetletju podjetništvo po svetu in v Sloveniji cveti. A statistiko je treba gledati širše. Ne le, da je samostojnih...

Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi

Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi

Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom? Včasih je to recept za uspeh! Morda se zdi čudno, da bi iskali partnerstva v panogi, v kateri deluje tudi vaše podjetje,...

Spletna ali papirna predstavitev?

Spletna ali papirna predstavitev?

Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski. Kdor je imel opravka z Japonci, ve, kako delijo vizitke in brošure. Primejo jih z obema rokama (ob robovih) in izročijo s...

Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.

Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.

E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da prejemniku zagotovite dodatne informacije ali ga celo pozovete k dejanju. Ustrezno oblikovan in pripravljen e-poštni...

Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?

Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?

Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako...

Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?

Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?

Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne kupce v zveste stranke. Toda, ali res veste, kakšnih vsebin si želijo vaše stranke? Ni vam treba biti jasnovidni, da bi...

Zakaj so vplivneži pomembni?

Zakaj so vplivneži pomembni?

Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete? Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso...

Kako zadovoljiti stranko?

Kako zadovoljiti stranko?

Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov. Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi...

Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?

Kako dvigniti učinkovitost klicnega centra?

Mar vaše podjetje premore klicni center? Če ste odgovorili pritrdilno, berite dalje. Tradicionalno je klicni center podjetja rasel organsko, marsikatero podjetje ga je uvedlo z namenom reševanja pritožb in reklamacij nezadovoljnih strank. Potem so podjetja...

Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?

Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?

Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji. Kot verjetno že veste, pravila in pogoje...

Kako voditi stranke?

Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu. Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve...

Pripovedništvo kot marketinško orodje

Pripovedništvo kot marketinško orodje

Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate....

Napake, s katerimi odbijate kupce

Napake, s katerimi odbijate kupce

Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani ... vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in...

Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?

Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?

Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od katere ima korist le stranka. Drži, cena izdelka ali storitve je pomembna. A predlagamo vam, da poskrbite, da ne bo...

Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil ravno od mene?« Ko enkrat poznate odgovor na najbolj zahtevno »zakaj« vprašanje, je vse lažje. Ostalo je rutina, logistika....

       »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«

Vedež ni revež 1 Vedež ni revež 2 Vedež ni revež 3
Vedež ni revež 4

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This