Vedež ni revež

Vsako znanje prej ali slej pride prav. Tudi zato smo za vas pripravili zakladnico znanj, veščin, mini receptov za uspešnejše trženje. Izkoristite jih in prodajajte bolj uspešno.

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj...

Kdaj stranki postreči s priporočilom?

Kdaj stranki postreči s priporočilom?

Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas? Marketinški strokovnjaki podjetjem svetujejo uporabo priporočil, a »po pameti«. Z njimi vendarle ne gre pretiravati. Če boste...

Zakaj so (nekatere) stranke zveste?

Zakaj so (nekatere) stranke zveste?

Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo. Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim...

Kako doseči zvestobo strank?

Kako doseči zvestobo strank?

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili, da si želijo zvestih strank. Toda, kakšna stranka je zvesta stranka? V teoriji in praksi predvsem takšna, ki kupuje...

Tudi izobraževanje je element prodaje

Tudi izobraževanje je element prodaje

Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in koristih naših izdelkov ali storitev, smo tudi korak bližje prodaji. Izdelki so različnih vrst in oblik, nekateri enostavni...

Kako podvojiti število strank?

Kako podvojiti število strank?

Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po kateri potencialne stranke postanejo kupci podjetja, je nujno za učinkovito planiranje prodaje. Statistike prodaje po...

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake. Trženje je pač trženje. Želimo si prodati tisto, kar izdelujemo ali ponujamo, pri tem pa nas pravzaprav ne zanima, ali...

Obrnite pritožbe strank sebi v prid

Obrnite pritožbe strank sebi v prid

Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma odpravite napake. To seveda takoj tudi storite. Pritožbe strank velja jemati skrajno resno. Ker so skrajno nevarne....

Veste, zakaj niste prodali?

Veste, zakaj niste prodali?

Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša. Razloge za nakupne odločitve smo na tem mestu že obravnavali. Lahko jih le na kratko obnovimo. Ljudje nekaj kupimo zaradi dveh...

Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom

Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom

Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom. Bržkone najboljše prodajno pismo tega sveta, je, vsaj sodeč po sodobnih učbenikih, izdelal časnik Wall Street Journal. V...

Univerzalni prodajni recept

Univerzalni prodajni recept

Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem...

Novačenje e-poštnih naslovov

Novačenje e-poštnih naslovov

Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj? Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi Če vaše pisanje...

Testiranje je (zelo) pomembno

Testiranje je (zelo) pomembno

Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov (in ustrezni popravki) lahko prinese bistveno boljši odziv strank in prodajo. Tako kot proizvajalci testirajo in...

Česa ne smete spremeniti v prodaji?

Česa ne smete spremeniti v prodaji?

Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav je bila ta na slepih testiranjih boljša. Pred skoraj 40 leti so se v podjetju Coca Cola odločili, da bodo spremenili...

Mar kakovost prodaja?

Mar kakovost prodaja?

Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi nakup, (žal) pomembnejša. Ne verjamete. Ste se kdaj vprašali, kaj je odločilnega pomena pri izbiri steklenice vina? Etiketa....

Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?

Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?

Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo ljudje vse kupovali v fizičnih trgovinah, danes se je znaten delež prodaje preselil na splet. A to ni v enaki meri...

Prodaja ali osvajanje?

Prodaja ali osvajanje?

Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se takšna stranka potem vrača (in kupi še več)? Če bomo vsakega potencialnega kupca, ki pokaže vsaj malo zanimanja za naš...

Kako preživeti prodajni mrk?

Kako preživeti prodajni mrk?

Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati. Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno...

Kako povečati spletno prodajo?

Kako povečati spletno prodajo?

Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko cenejši kot v fizični trgovini. Spletne tehnologije pa omogočajo, da uporabniku zagotovite boljšo izkušnjo, zato jih velja...

Ne le vsebina, prodaja že naslov

Ne le vsebina, prodaja že naslov

Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto...

Kako spremeniti kontakt v kupca?

Kako spremeniti kontakt v kupca?

Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke. Toda, kako jih učinkovito spremeniti v kupce? Trženjski strokovnjaki poudarjajo, da je domača naloga opravljena šele, ko...

Moč priporočil

Moč priporočil

Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi. Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki...

Mar zvestoba res sodi v shemo?

Mar zvestoba res sodi v shemo?

Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni? Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno...

       »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«

Vedež ni revež 1 Vedež ni revež 2 Vedež ni revež 3
Vedež ni revež 4

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This